Vacanta cu trenul in Franta!

In cateva ore voi fi in tren pentru un week-end la … Paris! Abia astept cafeluta de maine dimineata de la Starbucksul din Cour St. Emilion, asa un mic-dejun americanesc inainte de a urca in metro 14 si de a ne pierde prin centrul Parisului. Anul asta vreau sa revad Louvru, Champs-Élysées si vreau sa vad pentru prima data La defense. Ce n-am mai facut in Paris a fost sa urc in Tour Eiffel, dar inca nu intentionez sa-mi pierd timpul prin Champ de Mars, mai ales pe caldurile astea. In rest, mi-am planificat colindat pe strazi din cafenea in cafenea, mai ales ca temperaturile promise par sa sara mereu peste 30 de grade.

Oh, Paris mon amour!

alt turn

PS: Poate de data asta ajung sa revad Arènes de Lutèce si sa ne pierdem pe strazi in cartierul latin. Asta o patim de fiecare data cand ajungem pe acolo :)

33 thoughts on “Vacanta cu trenul in Franta!

1. Nici n-aş ştii ce să fac prima oară când m-aş vedea în Paris :)) Probabil m-aş duce pe Champs Elysees şi de acolo m-aş lăsa purtată de val :)
    Călătorie plăcută!

• Primul drum va fi la hotel, apoi in Cour St. Emilion, foarte aproape de hotel, unde se afla unul dintre restaurantele Hippo – preferatele lui Vlad, apoi dupa ce in sfarsit mancam ceva vom merge foarte probabil pe Champs ca sa vedem luminitele de seara si sa vedem ce s-a mai schimbat.

• Sa fie! Vlad a venit cu idee de proiect de week-end minunata, am reusit sa atingem cateva oviective dar ne-a pus jos caldura. Facem o mica pauza si un dus rece si o luam de la capat. Imi place foarte mult si am trezit foarte mult interes trecatorilor :))))

2. Distractie placuta si vreme buna de plimbare sa aveti!!!
    Vinul din pahare ma face sa-mi doresc sa fie sarbatoare, sa gust si eu doua picaturi. In restul anului nu prea dau bani pe bautura. :))

• Vinul nici macar nu e asa de scump, in plus poti sa ti-l prepari singurica. Sau un pic de cidru. A pus Zina o reteta de cidru zilele trecute, e tocmaibun vara cand e cald.

• Nu este vorba neaparat de bani. Evit sa beau alcool. Mi se urca la cap dupa primele doua sorbituri. :)) Prefer cafea sau nectar. Si ceai. :))
        Ma voi uita si la Zina. Nu cred ca am intrat vreodata la ea.

• Cu antrenament!!! Vinul nici nu e prea amuzant sa-l bei mai mult de un pahar, maxim doua daca e o cina lunga, pe parcursul a cateva ore. Nici eu nu beam alcool, dar cumva aici n-ai cum sa scapi, se fac iesiri regulate la terase unde se bea vin sau bere. Cu berea nu prea ma impac, dar vinul imi place. Mai nou am descoperit cidrul, care e mult mai slab, asa ca un suculet alcolizat.

• Cum sa nu tin minte? A fost dedicatie speciala!
      Azi am facut inca un drum pentru un proiect special! E asa frumos in Paris, daca nu ar fi atat de cald, ar fi perfect :)

3. Pingback: Visez cu ochii deschişi la… | Iubesc Viaţa

4. Ce bine de voi!!! Ah, cat as vrea sa fiu si eu prin Paris…dar seara, am vazut ca e infernal de cald…sau, mai spre toamna, asa…ok, va doresc une fin de semaine pleine d’amour! ;-)

5. Cum a fost? A fost extrem de cald? ca la noi a fost oribil de cald weekendul asta.
    Am iesit ieri din casa sa ma plimb cu Michael la ora 6 seara, pe malul apei, ne-am intors acasa dupa 30 min aveam amandoi capul rosu ca racul (si mi-am pus si ceva pe cap) erau 38 grade …azi e mai suportabil dar am inteles ca peste toata Europa a dat arsita asta oribila acum.

• Canicula grea si inabusitoare a fost si in Paris, dar ne-am incapatanat sa ne atingem cat mai multe dintre obiective. La un moment dat n-am mai rezistat si ne-am intors la hotel ca sa facem un dus rece si abia apoi am iesit din nou. Chiar si cu crema de soare tot ne-am bronzat. Mie inca imi arde pielea. Dar mi-a fost dor de Paris si mi-a placut foarte mult ca l-am revazut. E mult mai ieftin si mult mai gol decat ma asteptam. De obicei in august sunt foarte multi turisti, de data asta nu mi s-au mai parut asa de multi.