Din nou in Paris

Astăzi am fost tot timpul pe fugă, iar singura dată când am stat locului, au fost cele 3 ore în tgv când a fugit el pentru mine, iar eu am dormit, ceea ce mă face să-i dau dreptate lui Rudolph, probabil sunt un fel de Pannapitta cu marea diferenţă că sunt fată şi nu băiat, în pofida dorinţelor lui ascunse 😀
Dimineaţa mi-am petrecut-o printre liste: făcut bagajele, cumpărat nisip şi păpică de pisici, luat rufele din uscător, mers la lab, unde am făcut din nou liste de priorităţi pentru următoarele 2 săptămâni cand lumea trebuie să se descurce fără mine (of, ce importantă mă simt uneori, mai ales atunci când plec), terminat raportul de activitate, întors acasă şi terminat bagaje, iubit pisoii interesaţi de treaba cu bagajele. În tren am încercat să mai citesc câte ceva (voi avea în curând un concurs cu Visul lui Joy, noua apariţie de la editura ALL, dar până una-alta vă puteţi încerca norocul la Oana), doar că m-am trezit când o voce suavă anunţa că peste câteva momente ajungem în Gare de Lyon. în mai puţin de jumătate de oră eram posesorii a două carduri Paris Visite de 72h şi cazaţi într-o cameră de hotel. Avem deja un anumit ritual: întotdeauna ajungem vineri seara în Paris şi după rezolvarea treburilor administrative, gen cazare şi transport, luăm întotdeauna cina la un Hippopotamus aflat în apropierea hotelului preferat. Astăzi însă totul a mers şchiopătând: la gară n-am luat decât biletele de 72h de ore fără cardurile Paris Visite (jumătatea absolut necesară a abonamentului), dar am mai păţit asta şi ştiam că au rămas fără carnetelul negru pe care trebuie doar să-l cerem de la alt ghişeu de transport. Doar că cel din staţia de metrou unde avem hotelul era în renovare şi doar automatele de bilete erau disponibile. Colac peste pupăză, mi-am schimbat gentuţa şi n-am găsit niciun pix cu care să completăm datele de valabilitate pe cardurile de transport, dar cel puţin n-am dat de niciun controlor. Cazarea a mers cum trebuie, însă la restaurant a fost prima dată când chelnerul care a adus vinul s-a chinuit (fără exagerare) vreo 20 de minute să deschidă sticla de vin. Dopul nu voia să iasă, după vreo două tirbuşoane şi doi chelneri s-a desfăcut până la urmă sticla încăpăţânată şi am reuşit să consumăm un vin bunuţ, însă Vlad şi-a primit felul principal pe jumătate în poală. Până la momentul respectiv eram deja curioşi să vedem ce se mai întâmplă aşa că ne-a puftit doar râsul, dar cred că am speriat-o pe gagicuta care a vărsat farfuria în poală lui pentru că s-a făcut nevăzută şi abia jumătate de oră mai încolo, după ce o doamnă drăguţă de la masă învecinată a atras atenţia că jumătate din cartofii prăjiţi ai lui Vlad sunt culeşi de pe jos a revenit fata cerandu-şi scuze şi aducând încă o farfurie de cartofi. Din fericire, lista de ghinioane pare să se fi oprit, iar eu mă simt de parcă aş fi mâncat toată bucătăria restaurantului, deşi până la urmă am avut doar jumătate de porţie de guacamole cu roşii, o salată cam mare cu pui, şuncă şi cheddar, o cremă de lămâie ca desert, plus cafele, vin, vreo două sticle de apă şi un cocktail nou cu şampanie la care n-am rezistat. Nu pot să nu mă uimesc ce ieftin este Parisul în comparaţie cu Geneva, toată masa, plus costiţele BBQ ale lui ne-au dus la mai puţin de 90€. Doar că acum diger cu picioarele în sus în pat şi nu mă simt în stare de mai mult de atât. Nici măcar de scris, doar că am promis un nou jurnal şi de fapt îmi place ideea unui nou jurnal de călătorie.

cam obosita dupa o zi foarte plina
desertul lui: Farandole de Crêpes
desertul meu

Am uitat să zic de prima surpriză a serii: nici măcar nu intrăm bine în gară când sună telefonul şi suntem anunţaţi că nu putem merge la IceKube, unde făcusem rezervare pentru sâmbătă seara pentru că au o problemă tehnică şi până miercuri sunt închişi.

23 de comentarii

1. M-ai rupt cu preturile, credeam ca Parisul este infernal de scump, nu am fost inca niciodata dar de Paris si Londra am auzit numai scoruri mari, probabil ca depinde si de locatie. Daca faci blog de calatorii sa nu uiti sa ne spui, da?

• Mie mi se pare ca Geneva este foarte scumpa sau orice locatie in Norvegia, Londra nu mi s-a parut scumpa, iar Parisul mi se pare mult mai ieftin ca in anii trecuti. Cam o treime din ce scriu pe blog este despre calatorii sau pe unde am mai fost, dar n-as avea rabdare sa fac mai multe bloguri si nici timp sa investesc in intretinerea lui asa ca scriu despre toate adunate pe unul singur: retete, carti, calatorii, fotografii sau planuri.

2. Spune repede cu ce ati pacatuit, de s-au tinut ghinioanele lant de voi? :))
    Sunteti de apreciat ca nu v-ati pierdut simtul umorului in asemenea momente. Mihai al meu rabufnea cu siguranta. :))

3. Ce culoare frumoasa are martini-ul acela albastru !…Incredibil..
    … Abia astept sa citesc articolul lui Vlad cu privire la cartofii prajiti si vinul din poala 😀 😀 😀 cred ca o sa fie The Best ! 😀

4. In vara asta am fost si eu si la Paris si la Geneva.Cand m-am intors, parca ma simteam sleita,fara vlaga,de dorul acelor locuri.A fost un concediu de vis,fermecator.
    …sunt bolnava dupa Paris…il ador.A fost a doua calatorie la Paris.Doresc sa merg si in alte locuri,insa consider vinovat Parisul ca m-a cucerit in felul acesta.Am sa-l revad
    Cand am vazut ca ai scris „Parisul meu”,la inceput am fost un pic geloasa,dar apoi mi-am dat seama ca asta este farmecul…sa fie vizitat si iubit de multi..

Ce părere ai?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )