O zi de turist in Londra (3)

De la Tower Bridge (care apropo se numeste asa pentru ca este langa turnul Londrei si nu pentru ca are turnulete) am plecat sa gasim urmele lui Jack The Ripper, inarmati cu rabdare, harti, notite, fotografii si suficiente detalii ca sa gasim locurile.

Whitechapel_Spitalfields_7_murders

N-am gasit niciun fel de urme, iar Whitechapel arata nu mai putin sigur in anumite zone, dar foarte pestrit, am descoperit ca intradevar majoritatea locuitorilor sunt Bangladeshi Bengali, ba chiar am trecut si pe langa moschea londoneza. Traseul lui Jack the Ripper a avut momentele lui condimentate, dar per total e flaps. Ei, dar in prima mea calatorie in Londra am fost sa vad „casa” lui Sherlock Holmes. Vizita aia o recomand oricui, mai ales fetelor care viseaza la Benedict Cumberbatch, care, da, uneori si mie imi seamana la gesturi cu Vlad, doar ca al meu e mai destept, mult mai usor de trait langa si frumos (deh! e blond). Dar ma gandesc sa mai vizitez o data locul acela pentru ca am pierdut pozele si tare rau imi pare.

Londra, 2013 Londra, 2013 Londra, 2013 Londra, 2013

ce sa faci cand astepti in autobuz

Am iesit din Whitechapel pe la ora 6.30, cand aveam in plan o a doua vizita la Forbiden Planet, unul dintre magazinele noastre preferate din Londra, cand ne-am trezit ca autobuzul rosu sta poponete, cuminte, intr-o statie din spatele Castraveciorului, vreo 5-10 minute cand am aflat ca nu stiu ce strazi au fost inchise de pompierii londonezi si asteapta indicatii pe unde s-o ia. Noi eram tare grabiti pentru ca voiam sa ajungem la Tottenham Court Road, spre capatul dinspre Oxford Street, adica aveam ceva de mers. Norocul a fost ca am studiat zona de la London Liverpool Street cu doar o zi inainte si am reusit sa schimbam autobuzul pe un altul.

Seara am incheiat-o in compania mancarii lui Jamie Oliver de la Fifteen (va urma).

–> Fifteen – good drinks, great service, ordinary food.

6 gânduri despre “O zi de turist in Londra (3)

1. Frumoasă Londra, m-am „pierdut” şi eu pe străzile ei şi abia aştept să revin. Recunosc, în schimb, că mâncarea nu mi-a plăcut deloc aşa că în ultima seară pe care am petrecut-o în Londra am mâncat într-un restaurant franţuzesc.

• Am detestat mancarea lor pana cand am descoperit restaurantele frantuzesti si italienesti. Acum imi place din ce in ce mai mult Londra. De fapt, ce ma supara chiar mai mult decat mancarea englezeasca este obiceiul de a comanda la bar, peste gramada de tipi care stau acolo. In general, problema comenzii nu ma priveste, dar tot ma supara obiceiul.

2. Pingback: Călătoriile lui 2013 | In jurul Kadiei

3. Pingback: Leapşa: The Travel Tag | In Jurul Kadiei

Ce părere ai?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )