Jurnal de fitness (săptămâna 35/2017)

Săptămâna trecută am avut trei ore de sală și o scurtă excursie pe munte; în total am făcut 88327 de pași pentru 59 km, cu vreo 17 km mai puțin decât săptămâna trecută. Adică, în medie pe zi, am făcut 12618 de pași pentru cca 8.43 km zilnici.

Luni

Săpămâna trecută am reușit să ies din paternul zilelor de luni liniștite cu prima sesiune de gim. Lunea la Barrys se pune accent pe brațe și abdomen, dar asta nu înseamnă că alergarea pe tredmil e mai ușoară 🙂 În numere: 11793 pași pentru 8.4 km. Cina a fost luată pe drum, doar un simplu hotdog.

Marți

În schimb, marți a fost o zi cu multă treabă la slujbă, deci puțin timp liber și puțină mișcare, doar 4253 pași și 2.7 km. Recunosc că nici măcar nu-mi aduc aminte ce am avut la cină, așa că pun o poză cu lefse, o pâine tradițională necrescută făcută din cartofi, făină, unt și lapte sau smântână.

Miercuri

Miercuri am început din nou cu o sesiune de gim, de data asta de dimineață, la ora opt, o noutate pentru mine. Mircurea, exercițiile sunt orientate spre piept, abdomen și spate. Am terminat ziua cu o cină romantică cu pui cu teriyaki și legume la cuptor. In total: 13213 pași pentru 9.6 km.

Joi

Din nou zi de HIIT la Barrys Bootcamp, pentru „core day”, și prima dată anul ăsta în care am avut două zile de gim una după alta. A fost obositor, dar mult mai bine decât mă așteptam. În numere, 10.9 km / 15786 pași. Pentru cină am repetat rețeta de ieri cu dovleac și copănele.

Vineri

Vineri a fost prima zi de festival, deci am adus mașina acasă și am mers cu autobuzul înapoi în centrul orașului, ceea ce înseamnă și un număr mai mare de pași, adică 9.5 km și 15003 de pași. Pentru cină am avut supă norvegiană și pulled pork, un fel de tocătură de carne de porc cu sos roșu 🙂

Sâmbătă

Am fost la doua zi de festival, după ce am petrecut dimineața făcând curat. Doar 5.6 km și 9026 de pași. De mâncare am reîncălzit vreo 3 copănele de pui cu legume rămase de joi.

Duminică

Am avut vizitatori din Geneva, ceea ce înseamnă câteva ore de plimbare pe strazile orașului, având noroc de vreme bună. Ba chiar am reușit să înghesui un traseu de munte, doar coborârea, dar mai bine decât nimic, având în vedere că seara am petrecut-o la un restaurant italienesc cu pizza și tiramisu. Pe ceas: 12.1 km și 19253 de pași.

În concluzie, mi-am atins ținta de 10000 de pași în 5 zile din 7, dar în medie consider că a fost o săptămână bună. Barele gri din graficele de mai jos arată aceeași zi din săptămâna trecută: dacă nu se mai văd înseamnă că am făcut mai bine, când apar reprezintă diferența de efort.

Pentru că s-a terminat luna august, am și un rezumat al activității pentru întreaga lună, care per total a fost mai puțin intensă decât luna iulie. Bulele verzi arată că mi-am atins ținta de 10000 de pași pe zi, cele bleu arată că am fost cam leneșă (cu cât mai deschisă culoarea, cu atât am fost mai puțin activă).

Pentru măsurarea activității zilnice folosesc Apple Watch Sport, pentru greutate și grafice folosesc Health Mate App and Health App.

Autor: Kadia

Ceea ce descoperi tu de capul tau este mult mai interesant decât ceea ce descoperă altcineva pentru tine – este ca diferența dintre o căsătorie din dragoste și una aranjată.

4 gânduri

1. Și eu am început cu mers, întâi jumătate de oră, apoi o oră, apoi am început să număr kilometri, am făcut abonament la sală și uite așa am ajuns la jurnalul ăsta de activitate 🙂

1. La început e greu, apoi devine o rutină foarte plăcută. Mie îmi lipsesc când n-am timp să merg nici măcăr jumătate de oră. Este timp pentru mine, cu gândurile mele, sau pentru discuții atunci când mergem în doi.

Ce părere ai?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )