Jurnal de fitness (săptămâna 37/2017)

Săptămâna trecută am avut două ore de sală și o călătorie în Goteburg ; în total am făcut 96662 de pași pentru 63,3 km, cam la fel ca săptămâna trecută, dar cu o medie zilnică de peste 10000. Mai exact, am făcut 13809 de pași pentru cca 9 km zilnici.

Luni

Am terminat ziua de lucru cu o sesiune la sală, urmată de o cină rapidă cu varză călită rapid în tigaie, cu mazăre și chiftele cu sos barbecue (care arată oribil în poze și doar un pic mai bine în realitate, dar e bun). În numere: 11228 pași pentru 8,2 km.

Marți

În schimb, marți am avut sesiunea de sală peste prânz, iar seara am avut încă un set de chiftele de data asta cu ciuperci în tigaie. Număr de pași: 12500 / 9,2 km.

Miercuri

Miercuri am petrecut-o prin aeroport, cu o scurtă escală la Oslo pentru a ajunge în Suedia. Seara am petrecut-o la un restaurant, unde am savurat o rețetă vegetariană cu dovleac copt. Numărul de pași a fost similar cu cel de ieri, în mod ciudat kilometrajul a fost mai mic, probabil o parte dintre pași au fost pe loc 🙂  12819 pași / 8 km.

Joi

Am avut întâlnirea de lucru pentru care am ajuns în Suedia, la vreo oră de mers cu mașina, ceea ce a însemnat iarăsi vreo 2 ore de stat cuminte, pe scaun, în mașină, plus drumul spre/dinspre aeroport. Am reușit totuși să parcurg 6,5 km / 10356 de pași, în mare parte pentru că am căutat unul dintre restaurantele mele favorite, am scris despre el aici: Vapiano, pentru a avea „fusilli con funghi”.

Vineri

Vineri am avut o zi lungă la slujbă recuperând cele 2 zile petrecute în altă parte, dar și parte de o plimbare mai lungă seara, după cumpărături. Seara am făcut o ciorbă de pui cu fasole galbenă la care pofteam de câteva zile, de când am zărit tecile în supermarket. În numere: 18483 de pași / 11,6 km.

Sâmbătă

Am stat mai tot timpul în oraș pentru că a fost prima zi a campionatului de ciclism, așa că ne-am fâțâit de colo-colo pe lângă circuit până am acumulat 12,3 km (19449 pași), efort încurajat de înghețată, produse de patiserie și cafea, hot-dogs și alte prostii de tarabe de bâlci. A fost cea mai activă zi a săptămânii.

Duminică

Zi similară cu cea anterioară, dar cu mai puțină fâțâială pentru că, fiind zi de concurs, drumurile au fost mult mai atent supravegheate. Cina am luat-o la o terasă decorată în stilul anilor 50 diner american, inclusiv rochiile fetelor. Ne-am simțit ca-n Back to the Future 🙂 In total, pe ceas: 7,4 km și 11228 de pași.

În concluzie, mi-am atins ținta de 10000 de pași în toate cele 7 zile ale săptămânii. Barele gri din graficele de mai jos arată aceeași zi din săptămâna trecută: dacă nu se mai văd înseamnă că am făcut mai bine.

Pentru măsurarea activității zilnice folosesc Apple Watch Sport, pentru greutate și grafice folosesc  and Health App.

Ce părere ai?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Gravatar
Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )