Călătoriile lui 2012

Fac o mică pauză de la prajiturit şi planuri de Revelion pentru a trece în revistă călătoriile făcute în 2012, un an în care am bătut recordul la numărul de zboruri cu avionul. Am tăiat câteva „dorinţe” de pe lista de călătorii, dar am adăugat o grămadă în plus. Revelionul 2011/2012 ne-a găsit în Geneva, pe un frig cumplit, în oraşul vechi, urmărind oarecum nelămuriţi un înger (sau cel puţin credem că era înger, arăta mai degrabă că omuleţul lui Michellin) şi numărând secundele până la miezul nopţii cu alţi genevezi în jur sau mai degrabă cu câţiva adolescenţi scăpaţi de supravegherea părintească pentru o noapte.

Revelion in Geneva 2011/2012 Revelion in Geneva 2011/2012

Pe la mijlocul lui ianuarie am făcut şi o vizită în Bucuresti ca să gustăm şi noi din bucuriile murăturilor şi sarmalelor făcute de rude. Tot atunci am vizitat Ploiestiul, unde nu prea am reuşit să facem poze din cauza nenumăratelor fire şi cabluri care-ţi stricau pozele indiferent de unghiuri sau poziţii, dar frustrarea mi-a trecut repede când am descoperit o piaţă de legume pe gustul meu: plină şi ieftină.

Bucuresti 2012 Bucuresti 2012Ploiesti 2012 Ploiesti 2012 Ploiesti 2012

Ultimul sfârşit de săptămână din februarie l-am petrecut în Belfast, un oraş neaşteptat de primitor, încărcat de istorie, lupte, drame şi bere bună. Am traversat poduri din funie suspendate deasupra unei mari furibunde, am admirat şi ne-am căţărat pe coloanele penta- şi hexagonale de la Giant Causeway şi ne-am plimbat pe străzile din Londonderry.

Belfast 2012 Belfast 2012 Carrick-a-Rede Rope Bridge 2012 Giant CauseWay 2012 Giant CauseWay 2012

Martie pentru noi înseamnă Salonul auto din Geneva. Anul acesta a însemnat şi Salonul de Ciocolată de la Versoix.

Salonul de ciocolata Versoix 2012

Sfârşitul lui aprilie a adus o nouă călătorie peste ocean, în SUA. De data aceasta am vizitat Washingtonul.

Washington 2012
Rastaurant in Washington 2012
Casa Alba in Washington (2012)

În iunie am trecut cercul polar şi am stat vreo săptămână la nord de el, într-o călătorie în care am văzut Oslo-Tromso-Skjervøy-Hammerfest-Honningsvar-Nordkapp pentru a vedea soarele de la miezul nopţii şi a experimenta zile-lumină de 24 de ore.

soarele de la miezul noptii, Tomso 2012
Fjord Norvegia 2012
soarele de la miezul noptii
Sjervoy 2012
Honningsvar 2012
Nordkapp 2012
soarele de la miezul noptii, Nordkapp 2012
Oslo 2012

Ne-am întors la timp pentru a prinde ultima zi a Festivalului Muzicii din Geneva.

Fete de la musique 2012

În iulie ne-am întors în Norvegia, de data aceasta în Stavanger pentru a urca pe Preikestolen şi Kjerag, plus o scurtă vizită în Bergen, pentru un urcuş pe Fløyen şi Urliken.

Stavanger 2012
Preikestolen 2012
Kjerag 2012
Bergen 2012
Urliken 2012
Fantoft 2012
Casa lui Grieg 2012

Ne-am întors în Geneva la timp pentru sărbătorile Genevei din luna august.

Sarbatorile Genevei 2012

Tot în august am petrecut un week-end la Paris.

Paris, oh, Paris 2012

În septembrie ne-am mutat în Berlin pentru vreo 10 zile, unde am asistat la Maratonul Berlinului şi am sărbătorit Ziua Uniunii în centrul oraşului.

Sfârşitul lui octombrie ne-a găsit tot în Paris, la Games Day.

Paris 2012
Games Day Paris 2012

Apoi am venit acasă, în Bucuresti, pentru încă vreo 10 zile şi am întâlnit câţiva oameni minunaţi: Margot, Giulia, apoi Loredana şi Mario de la editura All, Roxana si Ina.

Bucuresti 2012

Nici nu am ajuns bine acasă că a şi trebuit să împachetez pentru o conferinţă naţională în Yverdon-les-Bains.

Yverdon les Bains

Decembrie a sosit cu două noi destinaţii: Festivalul luminilor din Lyon şi târgul de Crăciun din Tivoli, Copenhaga.

Fete des lumiéres Lyon 2012
Tivoli 2012

În concluzie, anul acesta am atins destinaţii vechi şi noi din România, Elvetia, Irlanda de Nord, SUA, Norvegia, Franta, Germania, Danemarca, totalizând 20 de drumuri cu avionul şi foarte mulţi kilometri parcurşi cu maşina, autobuzul, trenul sau vaporul. Am povestit despre multe dintre aventurile acestui an, iar cuprinsul acestora îl găsiţi aici.

Autor: Kadia

Ceea ce descoperi tu de capul tau este mult mai interesant decât ceea ce descoperă altcineva pentru tine – este ca diferența dintre o căsătorie din dragoste și una aranjată.

17 gânduri

1. Frumos si impresionant fiecare drum, fiecare voiaj. Va doresc ca si in 2013 sa atingeti destinatii noi, locuri minunate si sa ne incantati si pe noi, cei care doar visam sa ajungem acolo unde ati ajuns voi. Un An Nou fericit, cu multa sanatate, visuri implinite si mult noroc!! La multi ani! Va imbratisez cu drag! ❤

2. Pentru mine a fost cel mai linistit an de la nastere incoace:))))) asa ca nu pot decat sa ma mir si bucur de cat de mult ati umblat voi. Sper sa aveti un an fantastic care vine si plimbaret..
    La multi ani, have fun diseara si ai grija de Vlad 😀

1. La multi ani, Alice! Si iti doresc si tie un an plimbaret si plin de descoperiri noi 😉 Vlad isi are grija lui, eu doar i-am servit niste ceai de balarii pe care il uraste 😀

3. Un an plin! 😀 Super fotografiile si articolul.
    Anul asta a fost un an plin si pentru mine in ceea ce priveste calatoriile…
    La multi ani! iti doresc un an frumos si plin de bucurii. Multa sanatate si multe momente frumoase langa cei ce te fac fericita! :*

4. Fotografiile sunt dosebite. Iti doresc sa bifezi si celelante destinatii…

La multi ani!!!

Iti doresc ca Noul An sa iti aduca sanatate, multe bucurii, noroc in tot ceea ce ai de gand sa faci .
    Si desi Anul care tocmai vine are in componenta sa un “13”, sa speram ca va fi plin de noroc si impliniri!!!

5. Daca va tin puterile, va doresc ca anul acesta sa bateti recordul, sa calatoriti mai mult, sa vedeti locuri noi, sa faceti tot ce ati visat!
    La Ploiesti se face economie. Stalpi nu prea inalti= materiale de constructie mai putine. :))
    A vazut Ionut pe net intr-o zi o poza de la Kjerag (cum se pronunta?). Si-a amintit ca te-a vazut si pe tine dominand lumea de pe piatra aia.

Ce părere ai?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )