Reston, Virginia

Prima parte a calatoriei anuale in SUA nu depinde de noi, de aceea este undeva in jurul Washingtonului, intr-o zona de obicei izolata si fara prea multe lucruri de facut. Dar anul acesta a dat norocul peste noi si ne-am trezit cazati intr-un centru comercial, adica in Reston Town Center, plin de magazinase, restaurante, o zona plina de lume la ora pranzului si cu cateva baruri in care ne-am cazat si noi la sfarsitul zilei, dupa programul „de lucru” si ne-am putut relaxa la o bere. Pf, am inceput sa beau pana si bere care nu-mi placea de nicio culoare. Clar, domeniul asta de activitate imi cam schimba gusturile.

Dupa zborul nostru de aproape 9 ore, am aterizat pe aeroportul Dulles si am avut o surpriza: pentru prima data de cand vin in state NU a fost coada la granita. Noi eram pregatiti moral sa pierdem pana la 2 ore ca sa trecem granita, cam atata a luat in anii trecuti, dar acum am putut trece in cam jumatate de ora. Si asta doar din cauaza ca am avut o cursa Qatar plina cu arabi care nu si-au completat foile de intrare in SUA, adica acele declaratii ca n-ai cu tine produse animale sau cu potential toxic, ca n-ai umblat pe la ferme si ca in general nu esti terorist. Nici nu ne-am revenit prea bine din bucuria trecerii granitei ca prin branza ca ne-am trezit plopi in asteptarea shuttle-ului de la hotel, care hotel cu fite nu-si trimitea masinica decat o data pe ora, iar noi tocmai il pierduseram. Ca o nota personala, pe cand asteptam masina noastra, am remarcat ca hotelurile mai ieftine aveau cate o masina care trecea cam la 10-15 minute spre hazul nostru amar. Dar, calul de dar nu se cauta la dinti ca n-are rost.

in asteptare

Masina noastra a sosit deodata cu ploaia, dar n-am pierdut mare lucru, pentru ca Reston este destul de aproape de aeroport, cam in 30 de minute eram la hotel, dupa ce ni s-a facut o prezentare a centrului, adica 2 strazi paralele pe care se aflau diversele magazine, rasarind cumva din pamant in mijlocul pustiului, intrerupt doar de autostrazi. De fiecare data cand ne-am plimbat pe strazile orasului (si am facut-o zilnic cat am stat acolo) am avut acea impresie ca suntem intr-un studio de Hollywood, ca in curand vin unii incep sa demonteze totul si sa-l mute cativa km mai incolo. Aceeasi senzatie am avut-o cu totii, inclusiv sefu’ asa ca oraselul si-a capat o bine meritata porecla de fake-city.

Reston Town Center, 2013 Reston Town Center, 2013 Reston Town Center, 2013 Reston Town Center, 2013 Reston Town Center, 2013 Reston Town Center, 2013 Reston Town Center, 2013 Reston Town Center, 2013 Hyatt Reston Hyatt Reston

Autor: Kadia

Ceea ce descoperi tu de capul tau este mult mai interesant decât ceea ce descoperă altcineva pentru tine – este ca diferența dintre o căsătorie din dragoste și una aranjată.

9 gânduri

1. Am sperat sa am mai mult timp week-endul trecut, dar am ajuns sa fac complet altceva si m-au ajuns din urma deadlineurile provocarilor culinare. Dar scriu printre picaturi si vor fi vreo 8 articole cu mini-vacanta noastra din NY.

1. Foarte simpatic oraselul, si corect nume i-ati gasit! 🙂 Chiar ca e ciudat, totul asa de bibilit si cartonat-plasticos! 🙂 Dar daca are toate chestiile esentiale, asta e, poate fi chiar si in mijlocul pustietatii, la americani se cam poarta chestia asta, la cat pogon de tara au 🙂
    Foarte tare declaratia cum ca nu esti terorist 😀

1. Prima data cand am primit foaia alba special facuta pentru cei cu VISA am ramas tablou cam la fiecare intrebare. Imi imaginez ca nu-s multi care sa declare ca sunt teroristi, dar cred ca au valoare legala pentru ei in caz ca te prinde cu ceva in bagaj si tu ai declarat ca n-ai nimic. Mie mi se pare risipa de hartie.
      Este incredibil de vizibila criza insa, anul trecut erau enorme cozile la intrarea in tara, chiar si la americani care sunt separati de „aliens” adica strainii – anul asta aproape n-am vazut americani la coada lor, era pustiu. In mod evident nu prea mai calatoresc.

1. Nici macar nu le pot compara, sunt complet altceva. Cam obositoare si foarte putin verzi, cred ca vara este ingrozitor de cald. Mi-ar placea insa sa vizitez parcurile lor nationale Yellowstone, Grand Canyon sunt primele pe lista, dar tot sper sa am timp de un circuit mai lung. Poate la anul.

Ce părere ai?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )